Zuzanna Mizgalska

Zuzanna is afgestudeerd aan de School of Jazz and Popular Music in Wroclaw (jazz pianoles) en jazzzang aan de Music Academy in Katowice. Ze is afgestudeerd aan de Muziekacademie in Wroclaw, met als hoofdvak Muziektherapie. In 2014 verbeterde ze haar vocale vaardigheden in Natural Voice Perfection Institute. Sinds 2015 woont ze in Nederland.

Ze deed haar ervaring op door betrokken te zijn bij vele projecten, beginnend met gezongen poëzie, Poolse volksmuziek, popmuziek tot breed begrepen jazz, blues, latin jazz, bossa nova.

In de muziek waardeert Zuzanna emoties en melodie het meest, vandaar de passie voor Scandinavische jazz en voor oude klassieke jazz. Deze inspiraties hoor je terug in haar muziek.

Zuzanna’s belangrijkste doel tijdens zanglessen is om de stem gezond te leren gebruiken, een passie voor zingen te ontwikkelen en technische vaardigheden te ontwikkelen. Alle technische, emissie-oefeningen en repertoire zijn individueel afgestemd op de behoeften van elke student.

Pianolessen omvatten klassieke muziek en populaire muziek. De belangrijkste doelen tijdens pianolessen zijn het ontwikkelen van passie voor piano spelen, het ontwikkelen van muzikale gevoeligheid, noten lezen en spelen op het gehoor.

Book nu een gratis proefles

Ons Team